VOOR 13.00 UUR BESTELD = ZELFDE DAG VERZONDEN | GRATIS VERZENDING (NL) EN BOVEN €50,-(WorldWide)
0

Retour & Ruilen

Home  /  Retour & Ruilen

Retour
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een mail te sturen aan info@zofabulous.com  en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en met voorkeur (niet verplicht) ook de reden van retour. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar onderstaand adres in Leek. Wij dienen de retour binnen 14 werkdagen ontvangen te hebben.

Als wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we jou een creditnota ter bevestiging. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer als je de order al betaald hebt. Betaal je via Afterpay dan wordt de openstaande nota gecrediteerd.

Ruilen
Wil je jouw musthave ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen aan info@zofabulous.com en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en rekeningnummer. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar onderstaand postadres in Leek.

Zo Fabulous
Feithsweg 12
9356 AS Tolbert

LET OP: Vergeet bij je aanmelding email niet je ordernummer, product(en) en reden van retour te vermelden.
LET OP: Vergeet de pakbon niet bij je retour te voegen.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij er voor dat je de goede maat kan bestellen (mits deze op voorraad is) zonder dat je daar verzendkosten voor hoeft te betalen.

Creditnota
Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 14 dagen op je rekening, creditcard of PayPal account verwachten. Betaald je via Afterpay dan wordt de openstaande nota gecrediteerd.

– Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen
– De kosten van retourzending zijn voor de afzender
– Als wij jouw retour hebben ontvangen, zullen we binnen 14 dagen het geld terug storten op je rekening.

X